Saturday, 21 January 2012

superwoman :)

hey all! korang sihat tak ? akuok jaa , hope korang sihat ,
smalam aku kuar gn kawan aku pergi sekolah untuk kemaskan kelas , then kbtulan kami ada baju superman , aku pun tak sngka dia pun ada , colour sama pulak tu , huhu , masa hari kelas tu , kmi pkai sama-2 then snap pix , nag tg0k ? hehe , jp nak updates

                                                               wif rafiqa
haha , tu lah , jp nk updates lagi , hehe , aku mmang suka bgmbar , korang tak suka ? tak kacau korang pun , haha .
 bgmbar , korang tak suka ? tak kacau korang pun , haha .


aku saja , 
hm , bnyak lagi , tapi malaz lah nk buh bnyak-2 , haha , fb pun dah ad kan , 
kay lah , the end :)

No comments:

Post a Comment