Wednesday, 25 January 2012

cinta ? apa itu? haha

hey korang ! sihat ? hm . hope sihat semua-2 sihat n0e , :)
hah , korang tahu apa itu cinta ? tanya soalan bodoh kan ? lantak aku lah , haha ,
buat masa sekarang aku tak perlu kan cinta , mybe lah , hm . ada tu ada , tapi malas lah .
tak cinta tak mati kan ? huhu . cinta bnyak pergorbanan kan ? bnyak sangat-2 , kerana cinta duit aku habis ,
kerana cinta aku kurang pljran , kerana cinta macam-2 aku alami , lebih baik tak bercinta kan  , senang ! apa yg aku alami smua nie tak akan terjadi dah , huhu , tak dak cinta , macam mana nk kahwin kan , haha , pening pasal cinta ! hem , biasa lah , umur aku pun muda lagi , umur macam nie sesuai unuk berlajar dulu kan ? huhu ,
aku perlukan sokongan korang smua :)
kay lah , setakat ini sja cerita pasal CINTA , bye ! lup u all :))

No comments:

Post a Comment